štvrtok 9. júna 2011

Extravagant Challenge - Trailer HD



Prvý trailer k Extravagant Challenge už aj so slovenskými titulkami Cool

Áno, vidíte dobre, vyšiel už officiálny trailer na (pravdepodobne) 13. dielnu taiwanskú live action Skip Beat / Extravagant Challenge...pomerne skoro na to že sú chýry že dorama by mala vyjsť až v októbri alebo novembri, ale nech je to ako chce ten trailer som videla už asi najmenej dvadsaťkrát Tongue out Nemôžem si pomôcť ale skoro som zabudla dýchať ako som to videla...ok další skip beat kolaps, to si nevšímajte Embarassed
Tiež už odhalili mená postáv, takže Ivy by mala hrať Gong Xi (teda v origináli Mogami Kyoko), Siwon by mal hrať postavu Dun He Lian (Tsuruga Ren) a Donghae zase Bu Puo Shang (Fuwa Sho) a Bianca by mala byť najlepšia priateľka Gong Xi, teda Jiang Nanqing (Kotonami Kanae / Moko-chan).
Každopádne ma prekvapilo že Siwon a Donghae tam mali svoje hlasy, čo dúfam znamená že upustili od dabingu, lebo to by to celé myslím si veľmi pokazilo....Donghae tam bolo fakt úplne ako Sho, Siwona tam ako Rena zase toľko nebolo vidieť ale vcelku spokojnosť a čo sa Ivy týka tak tá tam bola rozkošná, na začiatku síce trochu prehrávala (myslím hlavne ten plač ked hovorila so Siwonom) ale tak trochu toho prehrávania jej môžem zo srdca odpustiť, vlastne jej odpustím asi skoro všetko, lebo som zaujatá kedže som si ju zamilovala v Black and White a v Hear me Tongue out Vlastne všetkým odpustím všetko, lebo ten cast je....fúúúúúha
A navyše tak trochu aj počítam so sklamaním...každopádne uvidíme ako to bude ked to konečne vyjde....
Len sa trochu obávam že z toho urobia viac komédiu, čo by zase až tak nevadilo ak by to nebola typická taiwanská s*****
Sorry, ale po Love Buffet sa mierne obávam (tiež 13. dielna dorama podľa mangy-nečítala som ale pevne dúfam že to nebola taká katastrofa ako live action)
Musím ale podotknúť, že koniec traileru sa mi páči najviac. Nehorázne som sa smiala na tom ako Ivy bila Donghaeho tým kľúčom (myslím že to patrí k bujnej predstavivosti Kyoko) a to už nevravím o scéne ked Ivy vyprskla minerálku na úbohú Biancu Laughing No najlepší bol rozhodne kurčiak Bo, ktorého si tuším dali aj ako logo, to ma na konci úplne zabiloCool
Och nemôžem sa na to dočkať, možno ma to sklame (vysoká pravdepodobnosť, kedže mangu milujem) ale to mi vôbec nevadí, hlavne že sa niečo deje, ved sa to vlieklo prepána už od roku 2008 a to navravím že anime usekli v polovici a bez 2.série Cry , čo dúfam tu nespravia a dajú tomu aspoň rádoby koniec, kedže manga stále vychádza a tu s 2. sériou taktiež nepočítam Cry Och znie to dosť žalostne... ako to vždy so Skip Beat skončí...
Každopádne už sa na to nemôžem dočkať, nech je to aké chce 

Trailer po anglicky tu:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára