nedeľa 10. apríla 2011

Perfekt Girl Evolution-Dorama recenze

bggzb

NÁZOV: Perfekt Girl Evolution/Yamato Nadeshiko Shichi Henge
KRAJINA: Japonsko
ŽÁNER: Komédia, Romantika
POČET EPIZÓD: 10
ROK: 2010
INÉ SPRACOVANIA: manga a anime Yamato Nadeshiko Shichi Henge
MOJE HODNOTENIE: 4/10


CAST:

OBSAH:
Čtyři krásní chlapci, Takano Kjóhei, Tojama Jukinodžo, Oda Takenaga a Mori Ranmaru, si společně pronajímají velký dům a náramně by se jim hodilo, kdyby měli nulové nájemné a přesně taková nabídka se jim naskytne. Když z neteře jejich domácí udělají dámu, tak jim bude odpuštěno placení nájemného. Chlapci souhlasí a říkají si, že to bude jednoduché, avšak opak se stane pravdou. Neteř Nakahara Sunako miluje horory a temno. Navíc hledět do jejich oslnivě krásných tváří také dlouho nevydrží. Jak tedy z té temné můry udělat dámu?


MÔJ NÁZOR:
Mangu som nečítala, ale videla som anime. Ak mám byť úprimná veľmi ma za srdce nechytilo a to isté platí aj pri dráme. Už samotný príbeh je dosť hlúpy...aby sa dievča po jednom odmietnutí od nejakého vymletého magora, ktorý jej povie že je škaredá, uzavrelo totálne do seba, je riadne hlúpe. Iste bavila som sa, ked bola strčená medzi svojimi hororovými spoločníkmi, ale to jej neustále "mabushiii" mi po čase začalo liezť na nervy. Nehovoriac o jej hrubom hlase, ktorý mi v dráme naozaj pílil uši. Neviem či si režisér myslel že je to dobré ale ja som to naozaj nemohla počúvať. A čo sa týka našich štyroch bišíkov, tiež žiadna sláva. Pekní boli, o tom potom, ale žeby ma chytili za srdce nemôžem povedať. Ale ono to už bude asi zakorenené v samotnej bizarnej podstate ich charakterov.
Pozrieť si to, či nie? Skúste sami a po pár dieloch uvidíte či to stojí za to, alebo nie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára