nedeľa 10. apríla 2011

Peach Girl- Dorama recenze

zhz
NÁZOV: Peach girl / Mi Tao Nu Hai
KRAJINA: Taiwan
ŽÁNER: Romantika
POČET EPIZÓD: 13
ROK: 2002
INÉ SPRACOVANIA: Peach girl (manga a anime)
MOJE HODNOTENIE: 3/10

CAST:

OBSAH:
Xiao Tao je mladá vysokoškoláčka, ktorá už od detstva milovala plávanie a preto bola vždy opálená, bola už odjakživa zamilovaná do Dong Si ale udržovala to v tajnosti. Ked prichádza na novú univerzitu, práve kvôli Dong Si, stretáva tam falošné dievča menom Sha Hui, ktorá na ňu žiarli a tak o nej začne rozširovať klebety. Plány jej však nevyjdú tak ako si predstavovala, pretože Xiao Tao sa dá dokopy s Dong Si a to aj napriek jej snahe tomu zabrániť. Lenže Sha Hui to nenechá len tak.
Xiao Tao si tiež všimne najpopulárnejší chlapec a playboy na škole, Ah Li, ktorý vždy stojí pri nej, čo pohne Xiao Taoiními citmi. Lenže aj on má vlastné tajomstvo, ktoré môže zničiť ich rozvíjajúci sa vzťah.
S kým teda napokon skončí Xiao Tao? Podarí sa Sha Hui zničiť Xaio Taoino šťastie?

MÔJ NÁZOR:

Mangu som nečítala ale videla som anime, ktoré bolo celkom obstojné. Zápletka sa mi naozaj páčila, teda hlavné tá týkajúca sa Ah Li. A kedže som tvor veľmi zvedavý, pustila som si aj live action. Nanešťastie moja zvedavosť bola ukojená už asi v 1 dieli a vydržala som až po 7 diel aj to s rýchlym pretáčaním. Preukrutná nuda. Radšej si pustite anime, ktoré síce tiež nevyniká, hlavne kresbou, ale je oveľa lepšie než toto.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára